Skip navigation
Bieneinadet1964
Currently Being Moderated

Video auf den PC speichern

Jun 18, 2013 12:28 AM

Tags: #error #premiere_elements11 #video_speichern

Hallo,

ich hatte nie Probleme mit Premiere E 11, aber dieses Mal will er mir auf Teufel komm raus das Video nicht auf den PC laden.

Immer wieder erscheint ein Fenster mit folgender Meldung: CA Headless has encountered an error

Das Programm selbst schreibt dann noch: Fehler beim Erstellen des Videos.

Lange habe ich überlegt, wo ich einen Fehler eingebaut habe, aber ich weiß nicht mehr weiter.

Das Videomaterial besteht aus: mpg-Fotos, mov.-Videos sowie Videos der Gopro (mp 4).

Vielleicht kann mir jemand einen Tip geben!

Danke!

Gruss Tina H.

Replies
  • Currently Being Moderated
    Jun 18, 2013 4:52 AM   in reply to Bieneinadet1964

Bieneinader1964 wrote in German

(Google Translate)

I never had problems with Premiere E 11, but this time he wants to get out hell-bent on not upload my video to your PC.
    Again and again, a window appears with the following message: CA Headless has encountered an error

The program then writes itself yet: Failed to create the video.

I have long wondered where I have installed a mistake, but I do not go on.

The video consists of: mpg photos, videos as well as videos of mov. Gopro (mp 4).

Maybe someone can give me a tip!

Thank you!

The exact error message is:

[.. \ .. \ Src \ Clip \ VideoClip.cpp-276]

My reply in German

(Google Translate)

Bitte überprüfen Sie den Inhalt der folgenden Link, um festzustellen, ob die Informationen in diesem Thread 2011 Adobe hilft bei der Lösung Ihrer CA Headless Fehlermeldung.

Bitte lassen Sie uns wissen, die Ergebnisse.

Vielen Dank.

ATR

http://forums.adobe.com/message/3403658

English version of my reply

Please review the content of the following link to determine if any of the information in this 2011 Adobe thread helps resolve your CA Headless Error message.

Please let us know the results.

Thank you.

ATR

http://forums.adobe.com/message/3403658

|
    Mark as:
    Jun 18, 2013 5:03 AM   in reply to Bieneinadet1964

Bieneinadet1964

Another idea, not sure if mentioned before in link suggested.....

In Premiere Elements 11, click on Organizer at the bottom of the Expert view workspace in order to open the Elements Organizer.

In the Elements Organizer workspace, go to Edit Menu/Preferences/Media-Analysis and turn off all the AutoAnalzyer options.

To return to the Premiere Elements workspace from the Elements Organizer workspace, in the Elements Organizer workspace, go to File Menu/Exit.

Please let us know if this helped.

Thank you.

ATR

|
    Mark as:
    Jun 18, 2013 9:21 AM   in reply to Bieneinadet1964

Bieneinadet1964 wrote in German

(Google Translate)

Thanks for the tip, but unfortunately it did not work. -

My reply in German

(Google Translate)

Vielen Dank für das Follow-up Antwort mit dem Ergebnis mit dem unglücklichen Nachricht, dass die Spitze nicht für Sie arbeiten.

Neben dem Vorschlag des Abschaltens alle AutoAnalyzer Optionen, haben Sie eine Chance haben, über den Adobe Thread, erwähnte ich lesen? Hat nichts da auch helfen?

ATR

Thank you for the follow up reply with the outcome with the unfortunate news that the tip did not work for you.

Besides the suggestion of turning off all the AutoAnalyzer options, did you have a chance to read through the Adobe thread that I mentioned? Did nothing there help also?

ATR

|
    Mark as:
    Jun 19, 2013 10:34 AM   in reply to Bieneinadet1964

Bieneinadet1964 wrote in German

(Google Translate)

@ AT Romano - no, the tip in the link unfortunately does not work.

Perhaps even more interesting when troubleshooting that he writes from and to the following error message:
    "Multiplexing has failed!
    Please check your settings "
    Can it be that he does not "bridge" together, the video of the Canon and the videos of the helmet camera?
    If this video is not so important to me, I would have thrown everything into the corner ........... :-( (

My reply in German

(Google Translate)

Bitte lassen Sie mich für den Moment innehalten, um einige Informationen zu überprüfen.

Von dem, was ich verstanden habe, lief man in einen CA Headless Fehler beim Inhalt Ihrer Timeline von Premiere Elements 11 Windows-exportieren. Ist das richtig?

Veröffentlichen + Teilen / Computer /?

Wenn ja, welche konkreten Export Wahl und seine Export-Einstellungen Sie verwenden, einschließlich unter auf die Schaltfläche Erweitert / Video Tab, Tab Audio, oder (falls zutreffend) Multiplexing Tab?

Auch aus der Import-Seite ... was ist Ihr Projekt Preset (für das Menü Bearbeiten / Projekt Settings / General einschließlich Editing Modus, Zeitbasis und Baugröße sehen? Was sind die Eigenschaften der GoPro. Mp4 und das andere Video, das Sie haben auf der Timeline Expertenansicht? Wie viele Fotos haben Sie und was sind die Pixelabmessungen diesen Fotos?

Wenn ich falsch verstanden haben, lass es mich wissen.

Vielen Dank.

ATR

Please let me pause for the moment to verify some information.

From what I have understood, you ran into a CA Headless Error while trying to export your Timeline content from Premiere Elements 11 Windows. Is that correct?

Publish+Share/Computer/?

If so, what specific export choice and its export settings did you use, including  under the Advanced Button/Video Tab, Audio Tab, or (if applicable) Multiplexing Tab?

Also, from the import side...what is your project preset (for that see Edit Menu/Project Settings/General including Editing Mode, Timebase, and Frame Size? What are the properties of your GoPro .mp4 and the other video that you have on the Timeline Expert view? How many photos do you have and what are the pixel dimensions of these photos?

If I have misunderstood, please let me know.

Thank you.

ATR

|
    Mark as:

More Like This

• Retrieving data ...

Bookmarked By (0)

Answers + Points = Status

• 10 points awarded for Correct Answers
  • 5 points awarded for Helpful Answers
  • 10,000+ points
  • 1,001-10,000 points