• Global community
    • Language:
      • Deutsch
      • English
      • Español
      • Français
      • Português
  • 日本語コミュニティ
    Dedicated community for Japanese speakers
  • 한국 커뮤니티
    Dedicated community for Korean speakers
Exit
0

Panneaux d'outils

New Here ,
Jul 25, 2018 Jul 25, 2018

Copy link to clipboard

Copied

Bonjour,

Est-ce que serait possible de savoir pourquoi je ne peux pas voir mes intensités de mes curseur dans les panneaux outils.  Exemple Pinceau, Filtre Gradué, Filtre Radial je ne vois pas les chiffres de l'intensité que je dois y mettre.  J'ai tout essayer mais avec aucun succès.

Merci

Views

242

Translate

Translate

Report

Report
Community guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more
community guidelines
Community Expert ,
Jul 26, 2018 Jul 26, 2018

Copy link to clipboard

Copied

What is your exact version of LR and your OS?

Could it be you need to pull the left side of the right panel and pull it just a bit wider?

Please post a screen-capture of the issue.

--- Got your issue resolved? Please label the response as 'Correct Answer' to help your fellow community members find a solution to similar problems. ---

Votes

Translate

Translate

Report

Report
Community guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more
community guidelines
New Here ,
Jul 26, 2018 Jul 26, 2018

Copy link to clipboard

Copied

LATEST

Bonjour F. McLiion,

Merci de prendre le temps de me répondre c'est gentil. C'est vrai que j'ai oublié de mentionner que j'étais avec le nouveau LR Classic avec tous les mises à jour à date.  Le OS est le Hi GH Sierra version 10.13.6.  J'ai lu sur un forum que c'était un bug de Adobe au niveau de la langue française, en anglais aucun problème mais malheureusement je ne parle pas anglais .  J'ai essayé de l'étirer un peu avec les flèche sur le côté, rien à faire ça ne fonctionne pas.  Voici une capture d'écran, je viens de me rentre compte que là on voit un petit peu mais avant c'était pire. 

Merci beaucoup,

Votes

Translate

Translate

Report

Report
Community guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more
community guidelines