• Global community
    • Language:
      • Deutsch
      • English
      • Español
      • Français
      • Português
  • 日本語コミュニティ
    Dedicated community for Japanese speakers
  • 한국 커뮤니티
    Dedicated community for Korean speakers
Exit
1

Wat mpeten we doen aan de prijzen van adobe cloud abonnement

New Here ,
Sep 23, 2018 Sep 23, 2018

Copy link to clipboard

Copied

Ik 4 maanden geleden een abonnement kunnen kopen voor een jaar van Adobe 2018 voor slechts €45 voor een heel jaar! Toen ik ze vroeg wat er ging gebeuren als mijn abonnement afgelopen was zeiden ze eerst: dan verlengd u hem toch gewoon volgend jaar weer! Ik helemaal blij, maar tot mijn grote verbazing is er nergens meer zo'n aanbod te vinden.. Dat is balen want ik heb het nodig voor mijn werk, waarbij ik nog niet zoveel verdienen om de dure abonnementsprijzen van Adobe te kunnen bekostigen! Ik vind het ook ronduit belachelijk dat Adobe zo ontzettend duur is, Mede omdat er zoveel mensen om te springen staan. Ik vind dat Adobe ons tegemoet moet komen want ik denk dat ze heel veel verdienen aan al die mensen die slechts per maand kunnen betalen omdat ze een heel jaar bedrag niet kunnen missen. Adobe moet zich schamen dat ze zo'n goed programma voor zichzelf houden of voor de mensen die genoeg geld hebben om abonnementen te kunnen afsluiten.. en dan zijn ze nog Ontzet omdat mensen illegaal Adobe programma's proberen om te downloaden, ik bedoel het mag niet maar we hebben het wel nodig als fotograaf in spe! Dus Adobe Kom eens met een redelijk abonnement die iedereen kan betalen en laat iedereen meegenieten van jullie fantastische programma's! Dat is toch veel beter voor iedereen. Als Adobe zijn prijzen aanpast zodat iedereen een mogelijkheid hebben om het te gebruiken wordt niks meer iligaal gedownload, dat moeten ze toch snappen of niet soms?!

Views

926

Translate

Translate

Report

Report
Community guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more
community guidelines
Community Expert ,
Nov 13, 2018 Nov 13, 2018

Copy link to clipboard

Copied

LATEST

Als jij als fotograaf in spé niet in staat bent om ongeveer 12 euro per maand te betalen voor een heel belangrijk onderdeel van je werk, dan moet jij je misschien afvragen of je wel het juiste (toekomstige) vak hebt gekozen. Fotografeer je ook met een compactcamera van 50 euro, of had je daar wel geld voor? De prijs van het Creative Cloud abonnement is heel erg redelijk, en als dat nog steeds te veel voor je is, dan gebruik je toch gewoon andere software? Het probleem is niet de prijs, het probleem is dat veel mensen wel bereid zijn om een redelijke prijs te betalen voor hardware als camera's en computers, maar vinden dat software (vrijwel) gratis moet zijn. Daar zal je overigens nog wel achter komen, want helaas denken veel mensen ook zo over fotografie...

-- Johan W. Elzenga

Votes

Translate

Translate

Report

Report
Community guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more
community guidelines