• Global community
    • Language:
      • Deutsch
      • English
      • Español
      • Français
      • Português
  • 日本語コミュニティ
    Dedicated community for Japanese speakers
  • 한국 커뮤니티
    Dedicated community for Korean speakers
Exit
0

Changement adobe ID et digital editions

New Here ,
Mar 22, 2013 Mar 22, 2013

Copy link to clipboard

Copied

  Bonjour,

J'ai recemment changé mon adobe ID sur mon compte et depuis impossible de telecharger des ebooks sur mon adobe editions digital installé sur mon ordinateur car message suivant :

"cet ordinateur beneficie deja d'une autorisation (.....) avec mon ancien adobe ID. Comment faire pour prise en compte du changement ?

Merci pour vos reponses

Laure

Views

4.2K

Translate

Translate

Report

Report
Community guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more
community guidelines
Guide ,
Mar 22, 2013 Mar 22, 2013

Copy link to clipboard

Copied

To deregister a connected device; use ctrl-shift-E on ADE.

Then, stop and restart ADE, and you should be able to register the device with your new AdobeID.

To deregister the computer itself; use ctrl-shift-D on ADE

Then, stop and restart ADE, and you should be able to register the computer with your new AdobeID.

Google translate:

Pour annuler l'enregistrement d'un appareil connecté, utiliser Ctrl-Maj-E sur ADE.

Puis, arrêtez et redémarrez ADE, et vous devriez être en mesure d'enregistrer l'appareil avec votre AdobeID nouvelle.

 

Pour désenregistrer l'ordinateur lui-même, utilisez Ctrl-Maj-D sur ADE

Puis, arrêtez et redémarrez ADE, et vous devriez être en mesure d'enregistrer l'ordinateur avec votre AdobeID nouvelle.

Votes

Translate

Translate

Report

Report
Community guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more
community guidelines
New Here ,
Mar 23, 2013 Mar 23, 2013

Copy link to clipboard

Copied

Tout est ok maintenant.

Merci beaucoup.

laure

Votes

Translate

Translate

Report

Report
Community guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more
community guidelines
New Here ,
Nov 04, 2019 Nov 04, 2019

Copy link to clipboard

Copied

Le contrôle Majorité E sur mon ordi ne fonctionne pas, c'est possible..

merci!

Votes

Translate

Translate

Report

Report
Community guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more
community guidelines
New Here ,
Feb 16, 2023 Feb 16, 2023

Copy link to clipboard

Copied

LATEST

J'ai essayé les commandes Control Shift E sur le Mac et ca ne marche pas. Pourriez-vous me dire s'il existe des commandes spécifiques pour le Mac. Merci

 

Votes

Translate

Translate

Report

Report
Community guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more
community guidelines