• Global community
    • Language:
      • Deutsch
      • English
      • Español
      • Français
      • Português
  • 日本語コミュニティ
    Dedicated community for Japanese speakers
  • 한국 커뮤니티
    Dedicated community for Korean speakers
Exit
0

Proefversie verlopen

New Here ,
Dec 05, 2016 Dec 05, 2016

Copy link to clipboard

Copied

Hoi, ik heb pas een Adobe creatieve gekocht voor  school maar op een of andere manier toen ik de programma"S downloaden stond er dat de proefversie verlopen was. Terwijl ik er 128 euro voor heb betaald ik heb alles geprobeerd en ook contact opgenomen met slim.nl maar hun snappen het ook niet. Ik wil gewoon of goed geholpen worden of me GELD TERUG!!!     

TOPICS
Creative Cloud

Views

407

Translate

Translate

Report

Report
Community guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more
community guidelines

correct answers 1 Correct answer

Community Expert , Dec 05, 2016 Dec 05, 2016

De vraag is of je inderdaad betaald hebt voor een 'eeuwige' licentie? In dat geval moet je de 'oude' programma's van CS6 downloaden. De huidige Creative Cloud applicaties zijn enkel beschikbaar met een 'subscriptie' licentie, waarbij je maandelijks een bedrag betaalt, een soort 'huurprijs' Kan je nakijken welk type van licentie je gekocht hebt? Voor het eerste type met de oude Creative Suite CS6 zou je een registratienummer hebben gekregen. Voor de subscriptie is de licentie verbonden met jouw A

...

Votes

Translate

Translate
Community Expert ,
Dec 05, 2016 Dec 05, 2016

Copy link to clipboard

Copied

Kan je iets gedetailleerder antwoorden? Een proefversie van de Creative Cloud is volledig gratis, maar duurt maar 7 dagen.   Een subscriptie is per maand, enkel de vrij oude CS6 versie kan nog gekocht worden.

Votes

Translate

Translate

Report

Report
Community guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more
community guidelines
New Here ,
Dec 05, 2016 Dec 05, 2016

Copy link to clipboard

Copied

Oke.

Ik heb dus via slim.nl creative Adobe gekocht voor school 128,-

toen ik de stappenplan moest volgen ben alles gewoon prima langs gegaan. Totdat ik de programma's moest installeren. Photoshop-in design-illustrator ik heb ze gedownload en dat venster van Adobe manager voor me gekregen. Toen stond er daar dat de zogenaamde proefversie verlopen was terwijl ik gewoon de programma's heb gekocht. Is dit beter info?

Votes

Translate

Translate

Report

Report
Community guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more
community guidelines
Community Expert ,
Dec 05, 2016 Dec 05, 2016

Copy link to clipboard

Copied

De vraag is of je inderdaad betaald hebt voor een 'eeuwige' licentie? In dat geval moet je de 'oude' programma's van CS6 downloaden. De huidige Creative Cloud applicaties zijn enkel beschikbaar met een 'subscriptie' licentie, waarbij je maandelijks een bedrag betaalt, een soort 'huurprijs' Kan je nakijken welk type van licentie je gekocht hebt? Voor het eerste type met de oude Creative Suite CS6 zou je een registratienummer hebben gekregen. Voor de subscriptie is de licentie verbonden met jouw Adobe ID, welke je ook gebruikt om in te loggen op dit forum.

Ter informatie: ik ben enkel een gebruiker zoals jij, ik werk niet voor Adobe.

Votes

Translate

Translate

Report

Report
Community guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more
community guidelines
New Here ,
Dec 05, 2016 Dec 05, 2016

Copy link to clipboard

Copied

LATEST

Oke dank u wel voor deze tips/instructies ik zal het even doornemen en even gaan checken of dit gaat werken. Mocht het niet werken dan zal ik even weer een berichtje achterlaten.

Votes

Translate

Translate

Report

Report
Community guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more
community guidelines