• Global community
    • Language:
      • Deutsch
      • English
      • Español
      • Français
      • Português
  • 日本語コミュニティ
    Dedicated community for Japanese speakers
  • 한국 커뮤니티
    Dedicated community for Korean speakers
Exit
0

LR6 används på mer än två datorer?

New Here ,
Jan 30, 2017 Jan 30, 2017

Copy link to clipboard

Copied

Hej,

Jag är ombedd att kontakta svenska Adobe för att få hjälp med mitt problem. Jag har installerat LR6 på min nya dator (här kallad dator no 3) men får ett felmeddelande" Serienummer: Serienummer .... (mitt) används redan på det maximalt tillåtna datorer. Du måst inaktivera en annan dator inom 18 dagar för att kunna använda produkten, Två alterantiv: Försök att aktviera igen. (Misslyckas) alternativ två: ange ett nytt serienummer. Jag har bara LR6 installerad på EN annan dator (här kallad no 2). Den är ca 4-5 år gammal. En tidigare dator (minst 10 år) har haft LR men kanske inte no 6. MEN DEN HAR INTE NGT SÅDANT PROGRAM (Avinstallerat för mer än fem år sedan). Sammanfattningsvis så så jag LR6 på dator 2 och dator 3 där jag får detta felmeddelande . Jag vet inte vad jag skall göra och är ju väldigt nervör vad som händer efter 18 dagar?? Hjälp mig! Glenn

Views

248

Translate

Translate

Report

Report
Community guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more
community guidelines

correct answers 1 Correct answer

LEGEND , Jan 30, 2017 Jan 30, 2017

Contact Customer Care

Use the Chat system to sort this out.

Votes

Translate

Translate
LEGEND ,
Jan 30, 2017 Jan 30, 2017

Copy link to clipboard

Copied

LATEST

Contact Customer Care

Use the Chat system to sort this out.

Votes

Translate

Translate

Report

Report
Community guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more
community guidelines