• Global community
    • Language:
      • Deutsch
      • English
      • Español
      • Français
      • Português
  • 日本語コミュニティ
    Dedicated community for Japanese speakers
  • 한국 커뮤니티
    Dedicated community for Korean speakers
Exit
0

foutmelding "boek bestaat al in biblotheek"

New Here ,
Jun 22, 2017 Jun 22, 2017

Copy link to clipboard

Copied

Na computercrash zijn alle bestanden gelukkig bewaard gebleven. Na opnieuw installeren adobe digital editions 4.5.2 krijg ik een lege biblotheek te zien en lukt het niet meer om mijn epub-bestanden met het programma te openen of naar bibliotheek te slepen. Ik krijg de melding: kan boek niet aan de biblotheek, boek bestaat al in de biblotheek. Af en toe lukte het wel met slepen, maar na sluiten en opnieuw openen van het programma was het boek verdwenen.

Joke

Views

280

Translate

Translate

Report

Report
Community guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more
community guidelines
New Here ,
Aug 11, 2017 Aug 11, 2017

Copy link to clipboard

Copied

Beste Joke,

Hier hetzelfde probleem. Na een update van Windows 10 opeens een lege bibliotheek, en bij elke poging de boeken weer terug te zetten de melding dat die boeken er al in staan!

Maar al wat ik zie is een lege bibliotheek.

Alles eraf gegooid en opnieuw ge-installeerd, geen succes.

Alle versies van Digital Editions geprobeerd, vanaf versie 2.0 naar versie 4.5.3, alle verwijzingen naar ADE in het register verwijderd.

Bij versie 3.0 kon ik op een gegeven moment alles er weer in krijgen, en zelfs na een keer opnieuw opstarten bleef het goed.

Helaas was na een paar uur alles weer weg, en ik weet nog steeds niet waardoor dat veroorzaakt werd.

Er was al die tijd na dat opstarten niets met de pc gedaan.

Van Adobe antwoord krijgen is wel heel erg moeilijk, ik ben nu al een paar uur bezig een email adres te vinden of een support-formulier waar je je probleem mee kunt meden, maar ik kan het niet vinden.

Een klant-onvriendelijke site, met veel verwijzingen waar je ook niets aan hebt.

Votes

Translate

Translate

Report

Report
Community guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more
community guidelines
New Here ,
Aug 13, 2017 Aug 13, 2017

Copy link to clipboard

Copied

LATEST

Beste Joke,

Zoals hierboven staat had ik hetzelfde probleem.

Ik heb echter een oplossing gevonden, maar die werkt alleen als je een kopie van de map (met inhoud, natuurlijk) My Digital Editions ergens hebt gemaakt.

Ik heb vanuit ADE gewoon alle boeken uit die kopie toegevoegd aan de bibliotheek, en die bleven daar mooi instaan.

Daarna heb ik de oude map My Digital Editions tijdelijk een andere naam gegeven, uit zekerheid, om te zorgen dat als het toch fout gaat ik altijd nog de originele boeken heb.

Ik heb gemerkt dat als ik de boeken uit de originele map in een nieuwe map met de naam My Digital Editions, dat ook werkt.

Je hoeft niet boek voor boek te doen, ik had er 159, en ik heb ze in een keer of vier overgezet.

Dus, Joke, zoek je map My Digital Editions, geef die even een andere naam (zet b.v. old achter de naam,) maak een nieuwe map aan met de naam My Digital Editions, en kopieer de boeken uit de oude naar de nieuwe map.

Laat weten of het werkt, bij mij werkt het perfect!

Succes,,

Groeten,

Rob

Votes

Translate

Translate

Report

Report
Community guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more
community guidelines