2 Replies Latest reply on Jul 16, 2012 10:41 AM by la_nena21co

CAMERA RAW ERROR

la_nena21co

Disculpen, etsoy al punto del desepero, tengo una urgencia técnica, estoy trbaajnado con la versión de prueba del cs6, utilizando normalmente el bridge, la edición de camera raw, pero oh sorpresa despues de un rato de editar en raw, se me desactivaron varias funciones.  Cerré el programa, vovlí a abrir mi archovo en raw pero ya no puedp aplicar filtros ni pincel corrector y me aparece un mensaje " ERROR " nO SE HA podido crear el ajuste local, todos los ajustes estan configurados para no afetar la imagen" . Desistale el adobe, lo volví ainstalar y sigue lo mismo , ¿qué hago?

Sorry, I'm to the point of becoming crazy, I have a technical emergency, I am working with the trial version of cs6, usually using the bridge, editing camera raw, but oh god  after a while time  editig raw, some funtions were lock and desativated. I closed the program, then opening  again and still ebing the same, i unistall photoshop then i reinstall and nothings happens,  I can not apply filters or concealer brush and I get a message

"ERROR" Failed to create the local setting, all settings are configured not to affect the image.  what do I do? Help me please

• 1. Re: CAMERA RAW ERROR
          Noel Carboni Level 7

Don't despair, that's just a matter of your having to move one or more of the adjustment sliders off the center-scale settings before applying the brush. 

It's trying to tell you, with that error message, that you have not requested any adjustments, so applying the adjustment brush would be meaningless.

---

No te desesperes, eso es sólo una cuestión de tener que mover una o más de los ajustes frente a los ajustes de escala de centro antes de aplicar el pincel.

Está tratando de decir con ese mensaje de error que no ha solicitado ningún ajuste, por lo que aplicar el pincel de ajuste no tiene sentido.

---

-Noel

• 2. Re: CAMERA RAW ERROR
            la_nena21co Level 1

thank u i don´t know if to cry or to laugh, it was so simple and funny,  well i discovered  tht day  i got into another forum and saw the same question.  haha thank you so much  

PAOLA ANDREA HERNÀNDEZ SÀNCHEZ.