1 Reply Latest reply on Nov 29, 2012 4:11 PM by Ken G. Rice

ADOBE PREMIERE PRO CS6

Beideas

AL descargar Adobe Premiere Pro cs6 no se ha instalado las plantillas de ajustes preestablecidos y cuando voy al sitio que me indica Adobe y hago la descarga para MAC, al abrir el archivo que se llama "PremierePro_6_Contens_LS7.dmg" me dice "no se ha podido abril las siguientes imágenes de disco "PremierePro_6_Conten: no reconocido". Y necesito tener esas plantillas para trabajar bien con Adobe Premiere. Antes utilizaba Final Cut Pro 9 y he cambiado a Adobe, pero resulta que no tengo la biblioteca con las plantillas, por favor, les ruego puedan decirme el modo de descargarlas, la version de mi mac es :OS X 10.8-2 - gracias

• 1. Re: ADOBE PREMIERE PRO CS6
          Ken G. Rice Adobe Employee

Moved to the Premiere Pro forum. They will be able to help you here.

Machine translation of post is:

By downloading Adobe Premiere Pro CS6 not installed templates and presets when I go to the site that tells me I download Adobe and MAC, to open the file called "PremierePro_6_Contens_LS7.dmg" says "Failed April the following disk images "PremierePro_6_Conten: Unrecognized." and I need to have those templates to work well with Adobe Premiere. before using Final Cut Pro 9 and Adobe have changed, but it turns out that I have the library with templates, please , I ask you to tell me how to download the version of my mac is OS X 10.8-2 - thanks