2 Replies Latest reply on May 22, 2013 9:26 AM by A.T. Romano

Problème de visualisation lors du montage

dadoudesaintlaurent

Je ne peux plus visualiser mon projet lors du montage. A l'ouverture de la session, le message suivant apparait :

"Nous avons détecté un pilote d'affichage incompatible. Pour de meilleures performances de lecture plus rapide, veuillez mettre à jour votre pilote d'affichage.

Détails du pilote d'affichage :

ATI Technologies Inc. - ATI Radeon HD 5670 3.0.9896 Compatibility Profile Context.

Que dois-je faire ?

Merci de votre réponse.

• 1. Re: Problème de visualisation lors du montage
          the_wine_snob Level 9

Google Translate:

I can not see my project during installation. At the opening of the session, the following message appears:

"We have detected an incompatible display driver. For best playback performance faster, please update your display driver.

Details display driver:

ATI Technologies Inc. - ATI Radeon HD 5670 3.0.9896 Compatibility Profile Context.

What should I do?

Thank you for your reply.

My response via Google Translate:

Bienvenue sur le forum.

Je voudrais aller sur le site Web AMD / ATI, puis branchez le numéro de modèle de votre carte graphique Radeon (5670) et votre version de l'OS, puis vérifiez s'il ya un pilote Catalyst récente disponible. Si c'est le cas, téléchargez et installez cela.

Ensuite, vérifiez votre système de fichier BadDrivers.TXT et supprimez-le. Selon les Options des dossiers dans votre système d'exploitation, vous devrez peut-être afficher les fichiers cachés et système, pour trouver ce fichier BadDrivers.TXT.

Bonne chance,

English:

Welcome to the forum.

I would go to the AMD/ATI Web site, then plug in your Radeon card's model number (5670) and your OS version, then check whether there is a newer Catalyst driver available. If so, download and install that.

Then, check your system for the BadDrivers.TXT file, and Delete it. Depending on the Folder Options in your OS, you might need to Show Hidden and System Files, to find that BadDrivers.TXT file.

Good luck,

Hunt

• 2. Re: Problème de visualisation lors du montage
            A.T. Romano Level 7

dadoudesaintlaurent

What version of Premiere Elements are you using and on what computer operating system (32 or 64 bit system)?

If you supply that information, we can give you a direct and complete path to the BadDrivers.txt file if

your video card driver is already up to date.

Thank you.

ATR