4 Replies Latest reply on Sep 27, 2013 12:19 PM by Washington Luiz Barbosa

improving edition

Washington Luiz Barbosa

Por favor tire uma dúvida.

Eu filmo com uma filmadora Mc 2000 em full Hd. Edito no cs6 e faço a queima do dvd no Encore. Só que eu tenho reparado que na minha nova tv de 42" de leds, a imagem fica serrilhada sem muita definição igual ao arquivo original, o arquivo original eu gravo pelo nero sem nenhuma edição imagens muito linda, limpissima, a mesma imagem quando edito e faço a queima do dvd no encore fica serrilhado com pouca qualidade (uma comparação a imagem cai 70% em relação a original) me ajude a fazer uma melhor configuração não sei se é no adobe premiere ou se é no encore. Eu acho que é no encore.  SOCORRO me te uma solução. Obrigado Ton fotografo

Please take a doubt.

I shoot with a camcorder Mc 2000 full Hd. Edict on cs6 and make burning dvd in Encore. Only I have noticed that on my new tv 42 "LED, the picture is serrated without much definition equal to the original file, the original file I record by nero without editing pictures very beautiful, spotless, the same image when I edit and I burn the dvd in Encore is serrated with low quality (a comparison image falls 70% compared to the original) to help me make a better setting I do not know if it's in adobe premiere or is in Encore. I think it's in encore. SOCORRO me get a solution. Thanks Ton photographer