5 Replies Latest reply on Oct 2, 2013 6:37 AM by Noel Carboni

CC - Crop Tool - limit 0,6° - recadrage limite 0,6°

NPousseur

I read on this forum that more than a year ago that this subject had already been approached here about CS6, without any proposed solution, and it continues with CC:

- The limit of reframing with rotation stops in 0,6 ° - what was not the case of CS5

- This limitation returns impracticable CC, in particular during treatment  of reproduction of picture ...

Finally I find that products CC bring me more inconvenience than profits. I believe that I am going to return to the previous version and to delete  my subscription to Cloud (the same kind  of unpleasant surprises with Dreamwaever !).

NP

Je lis sur ce forum qu'il y a plus d'un an que ce sujet avait déjà été abordé ici à propos de  CS6, sans aucune solution proposée, et cela continue avec CC :

-  la limite de recadrage avec rotation s'arrête à 0,6° - Ce qui n'était pas le cas de CS5

- Cette limitation rend CC impraticable, notamment lors de traitement de reproduction de tableau...

Finalement je trouve que les produits CC m'apportent plus d'inconvénient que de bénéfices. Je crois que je vais revenir à la version précédente et supprimer mon abonnement au Cloud (même genre de mauvaises surprises avec Dreamwaever !).