4 Replies Latest reply on Jan 3, 2014 7:43 PM by A.T. Romano

Project openen

Harryvos

Ik ben een Nederlander die geen Engels spreekt of kan lezen (is toch geen schande) ik heb een probleem met het openen van enkele projecten in Adobe Premiere 10 hij opend maar tot 50% en dan gaat hij niet verder. Telefonisch is het alleen in het engels en schriftelijk ook WIE HELPT MIJ IN HET NEDERLANDS. tel [removed by moderator] als u blieft al meer dan 100 uur geprutst en nog geen resultaat.  HELP MIJ!

Message was edited by: Peter Spier

• 1. Re: Project openen
          Ann Bens Adobe Community Professional & MVP

Je sloft dat ik Nederlands spreek.

Echter je hebt je post in het Premiere Pro forum gepost ipv het Premiere Elements forum.

Een moderator zal deze post spoedig verplaatsen naar het juiste forum.

http://forums.adobe.com/community/premiere_elements?view=discussions

Je telefoonnummer zal worden verwijderd ivm privacy.

Wanneer Engels echt een probleem is dan is er ook een Nederlands forum.

http://www.videomontageforum.nl/forum/ubbthreads.php/forum_summary

• 2. Re: Project openen
            Harryvos Level 1

Ans Bens, dank voor je reactie. Ik ben al sinds 09.00 uur bezig om contact met Adobe te krijgen in het Nederlands maar het wil maar niet lukken. Ik heb geen verstand van computers als een programma niet werkt zo als het moet heb ik een probleem. Er zijn nu enkele projecten die ik niet kan openen en daar ben ik al heel lang mee bezig. Ik heb Adobe Premiere  al twee keer opnieuw geinstaleerd in de hoop dat het dan wel zou lukken maar nee hoor ook niet. Ik ga jou tip proberen, nogmaals dank je wel. Vriendelijke groeten, Harry Vos.

• 3. Re: Project openen
              Jim_Simon Level 8

[Moved to the Elements forum.]

• 4. Re: Project openen
                A.T. Romano Level 7

Harryvos

Please hit Translate button on this post to try for an translation of this message into your native language.

What computer operating system is your Premiere Elements 10 running on? And, does your computer use a NVIDIA video card?

Can you open a new project and have no problems? Is you problem only will older projects? What is the project preset for these projects and what are the properties of the source media that went into them? What is the total duration of one of these projects?

Please review the Adobe document on Damaged Projects and then we can decide what next.

http://helpx.adobe.com/premiere-elements/kb/troubleshoot-damaged-projects-premiere-element s.html

Please do not hesitate to ask if you need clarification on anything written.

Thank you.

ATR

Special Message, English to Dutch (Google Translate)

Voordat de knop vertalen hier werd gezegd, ik gebruikte Google Translate om te antwoorden op Premiere Elements gebruikers die in hun eigen taal geplaatst. Laat het ons weten als mijn Google Translate gaat beter dan ik het schrijven in het Engels en je met behulp van de Adobe vertalen knop zijn.