• Global community
    • Language:
      • Deutsch
      • English
      • Español
      • Français
      • Português
  • 日本語コミュニティ
    Dedicated community for Japanese speakers
  • 한국 커뮤니티
    Dedicated community for Korean speakers
Exit
0

Adobe Digital Editions 2.0

Guest
Jan 08, 2014 Jan 08, 2014

Copy link to clipboard

Copied

Adobe Digital Editions 2.0 ne reconnais pas ma Kobo arc , donc je ne peu y mettre mes ebooks emprumter en ligne

Views

907

Translate

Translate

Report

Report
Community guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more
community guidelines
Guide ,
Jan 08, 2014 Jan 08, 2014

Copy link to clipboard

Copied

LATEST

Adobe Digital Editions 2.0 ne reconnaissent généralement pas les comprimés, seuls eReaders dédiés.

Pour une tablette, eReader installer l'application Adobe DRM compatible. Je suggère Bluefire; aussi envisager Akdiko ou Overdrive, mais certaines personnes ont des problèmes de les enregistrer. Certains comprimés sont fournis avec une application préinstallée. Autoriser la tablette à partir de l'application à utiliser votre ID Adobe (détails varient d'une application à application, généralement quelque part dans les paramètres)

Le comprimé peut ainsi être en mesure de télécharger des livres sans l'utilisation de l'ADE à tous. Si vous ne souhaitez transférer livres ADE / ordinateur, utilisez un gestionnaire de fichiers (Explorateur Windows, Mac Finder) à copier sur la tablette comme lecteur monté, ou utiliser un utilitaire tel que Dropbox.

####

Adobe Digital Editions 2.0 does not generally recognize tablets, only dedicated ereaders.

For a tablet, install compatible Adobe DRM ereader app.  I suggest Bluefire; also consider Akdiko or Overdrive but some people have issues registering them. Some tablets come with such an app preinstalled.  Authorize the tablet from within the app to use your Adobe ID (details vary from app to app, usually somewhere within Settings)

The tablet may well be able to download books without use of ADE at all.  If you do want to transfer books from ADE/computer, use a file manager (Windows Explorer, Mac Finder) to copy to the tablet as mounted drive, or use a utility such as Dropbox.

Votes

Translate

Translate

Report

Report
Community guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more
community guidelines