0 Replies Latest reply on Jan 13, 2014 1:08 AM by Mirk_ONE

PHOTOSHOP CS6 BRUSH SIZE

Mirk_ONE
      PHOTOSHOP CS6 GRANDEZZA PENNELLO

carissimi chi è che mi risolve il mio problema?

di solito il mio metodo veloce per diminuire o ingrandire il diametro del pennello ( ad esempio se sto agendo su una maschera di livello) è ctrl+alt e muovo il mouse a destra/sinistra . in altri casi invece agisco direttamente sulla scheda pennello.
      come vedrete dalla foto il range è esponenziale della scala dei pennelli in photoshop CS6 e quindi è ingestibile . lavorando con foto grandi a me interessa soprattutto la parte finale e quindi vorrei che la scala da 0 a 5000 px crescesse in modo omogeneo ( ad esempio dove adesso c'è il 84 px ci fosse 2500 px ) .

avete qualche soluzione?

GRAZIEEEEEE

google traslate

PHOTOSHOP CS6 BRUSH SIZE

who is dear to me solve my problem?

usually my quick way to reduce or enlarge the diameter of the brush (for example, if I am acting on a layer mask) is ctrl + alt and move the mouse to the left / right. in other cases, act directly on the board brush.
      as you will see from the photo is the range of the exponential scale of the brushes in photoshop CS6 and so it is unmanageable. working with large photos interests me especially the last part, and then I would like the scale from 0 to 5000 px grow evenly (for example there is now a 84 px there were 2500 px).

you have any solution?

1557235_10201268962553998_1175664750_o.jpg