1 Reply Latest reply on Oct 19, 2014 10:42 AM by A.T. Romano

Pemière éléments 11 "ne répond plus ... SOS

première elément 11 Level 1

Après avoir bien fonctionné pendant plusieurs mois première 11 ne veux plus ouvrir le projets en cours ou anciens, une fenêtre indique " ... première ne répond pas". Par contre je peux créer des nouveaux projets ... que je ne pourrais ouvrir le lendemain. J'ai désinstallé et réinstallé 4 fois ce logiciel, sans résoudre ce problème.

Où doit t'on placer ce logiciel (Windows) dans "Program files ou Program files (x86) ?

J'ai bien penser à restaurer le système à une date antérieure mais cela me ferait retourner vers 2011, et j'ai peur que cela me provoque d'autres problèmes et que je ne puisse pas me servir de mon ordinateur pour de prochaines projections vidéos importantes à partir du 25 octobre.

Merci si vous avez une idée lumineuse.

gpaul@sfr.fr

• 1. Re: Pemière éléments 11 "ne répond plus ... SOS
          A.T. Romano Level 7

premiere elements 11

What computer operating system is your Premiere Elements 11 running on?

If you have a Windows 7, 8, or 8.1 64 bit computer system, then the program is installed by default in the Local Disk C Program Files.

The Premiere Elements 11 is running under that condition as a 64 bit application.

When you have installed Premiere Elements 11, have you let it install to the default location on the Local Disk C?

Have you checked the Scratch Disks to assure that they are directed to a place with enough free space to accept them?

In all your installs and reinstalls, have you run a free ccleaner to get rid of leftovers from uninstalls/reinstalls?

Have you tried deleting the Adobe Premiere Elements Prefs file and, if necessary, the whole 11.0 Folder in which it exists?

Have you tried creating a new User Account with Administrative Privileges and tried installing and running Premiere Elements 11

from there?

Have you looked at a new source of installation files for installing the Premiere Elements 11?

Does the problem exist with or without the antivirus and firewall(s) disabled?

These are some of the matters that need to be ruled in or out. Please indicate Yes or No to the above and then we

will decide what next.

Thank you.

ATR