0 Replies Latest reply on Dec 7, 2014 9:29 PM by ichhalt87

Connection Error / Verbindungsfehler

ichhalt87

Hello Guys, if i want to authorize my computer with adobe digital editions i always got this message: " Connection Error: Digital editions could no connect to the activation server.". I don´t know what i should do. I bought a book, which i need for my internship, in china, for my university, but i can´t use it. I use the newest version Adobe Digital Editions 4.0 and use Windows Vista. I don´t know what i can do . I can use the vpn from my university to go to the internet or can use the Chinese internet. I allready tried to shutdown my Antivir and my firewall but it doesnt work. I hope anybody can help me. Thanks a lot and best regards

ichhalt87

------------------------------------------------------------------------------------------ ------------------------------------------------------------------------------------------ ------------------------------------------------------------------------------------------ ---------------------------------------------

Hallo, jedesmal wenn ich meinen Computer über adobe digital editions autorisieren will kommt folgende Nachricht: " Digital Editions konnte keine Verbindung zum Aktivierungsserver herstellen. Stellen Sie sicher, dass Sie mit dem Internet verbunden sind.". Ich habe mir ein Buch gekauft, welches ich für mein Praktikum an meiner Universität benötige. Ich weiss mittlerweile garnicht mehr was ich machen soll. Ich bin im Besitz der Version 4.0. und kann sowohl über das chinesische netz als auch über vpn ins Internet gehen. Leider funktioniert beides nicht. Ich habe mein Antivirus programm als  auch meine Firewall ausgeschaltet, aber es funktioniert trotzdem nicht.

Ich wäre euch für jeden Tipp dankbar!

Liebe grüße

ichhalt87