4 Replies Latest reply on Dec 12, 2014 12:57 AM by adobehaterlike jobswheref

Var är mitt lightroom jag betalt för genom appstore ???????

adobehaterlike jobswheref

KKan ni ordna till det helvetet ni skapat har lightroom på iPhone å iPad å imac å Photoshop med på alla jävla enheter men varför går det inte aktivera jobba lite nu för helvete

• 1. Re: Var är mitt lightroom jag betalt för genom appstore ???????
          Geoff the kiwi Adobe Community Professional & MVP

Please take a moderate approach on this forum where users like you interact.

It is difficult to understand your problem from your post so can you please give a detailed explanation of your problem in clear terms.

Keep you language suitable for a public forum or your posts will be removed and you will be banned.

• 2. Re: Var är mitt lightroom jag betalt för genom appstore ???????
            ibarrien Adobe Employee

Hej,

kan du försöka att förklara exakt vad det är för problem du upplever?

I vilken applikation försöker du att aktivera något? Det är oklart om du talar om Lightroom eller lightroom mobile appen.

Hälsningar

Ignacio

• 3. Re: Var är mitt lightroom jag betalt för genom appstore ???????
              adobehaterlike jobswheref Level 1

Lightroom för iOS det är operativsystemet för iPhone och iPad till osx vilket min imac å MacBook air till hör har jag redan lightroom 5 å Photoshop 8 å 9 så jag undrar varför jag inte kan starta lightroom har bytt från Google skiten till yahoo men det är löst så nu fingerar inget jag köpt genom app store till ios (iPad) hoppas du läser sakta nu hör inte av mig något mer

Skickat från myMail för iOS

>fredag 12 december 2014 09:48 +0100 från ibarrien  <forums_noreply@adobe.com>:

>Var är mitt lightroom jag betalt för genom appstore ??????? created by  ibarrien in  Photoshop Lightroom -  View the full discussion

• 4. Re: Var är mitt lightroom jag betalt för genom appstore ???????
                ibarrien Adobe Employee

Du är i ett forum där support för Lightroom och Lightroom appen för iOS. Så när du nämner båda utan att vara tydlig vart du upplever detta problem är det svårt att förstå vad du menar. Avsaknad av kommatecken eller punkt gör det inte enklare.

Om du kunde använda termen Lightroom för applikationen på OSX och Lightroom mobile för iOS versionen så skulle det underlätta.

Det skulle också vara bra om vi visste vilka versioner det är du använder, dvs 5.x i fallet Lightroom på OSX.

Menar du att du har laddat ned appen Lightroom (för iOS som för övrigt inte kostar att ladda ned) och att du har problem med att logga in dig till Lightroom mobile från iOS appen? Eller har du problem att använda programmet Lightroom på OSX över huvud taget? Eller är problemet att du inte kan logga in dig till Lightroom mobile från Lightroom på OSX?

Har du bytt Apple-id, Adobe-id eller båda (dvs ditt id använder du för både Apple och Adobe)?

Jag tolkar det som om du har bytt ditt Adobe-id, däremot vet jag inte än vad det är some inte fungerar.

Hade du ett Adobe-id med ett abonnemang?

Om du bytt Adobe-id - skicka det gamla privat till mig så kan jag kolla upp vad det är som inte stämmer.
                Det Adobe-id som du använder nu i detta forum är för övrigt ett trial-konto.

Vet däremot inte vad ditt Adobe-id har att göra med alla dina applikationer för iOS inte fungerar.

Det är inte heller klart vad du menar med "till yahoo men det är löst så " - vad är löst?