3 Replies Latest reply on Jan 26, 2015 10:16 AM by Sara.Forsberg

Fin de la disponibilité d'Adobe FormsCentral

cse2015

J'ai investi du temps, de l'argent et pas mal de réflexions afin de préparer mes formulaires. J'apprends maintenant que ce programme ne sera plus disponible dès fin juin 2015. Je ne suis absolument pas satisfait de cette décision. Merci de me préciser quelle solution de migration vous allez proposer sans que je doive chercher pendant encore des heures sur votre site pour trouver une réponse. Pour moi, il était important de pouvoir bénéficier de ce programme jusqu'au 19 juillet. Et voilà que seules les données à télécharger seront disponibles jusqu'au 28 juillet et qu'il ne sera plus possible de collecter des données depuis le 22 juin! 

J'ai diffusé le lien à beaucoup de personnes afin qu'elles s'inscrivent et commandent différentes choses (bénévolat, repas, places etc.). Si je dois maintenant tout recommencer et surtout envoyer un nouveau lien, j'ai juste l'impression de passer pour un "rigolo" et d'avoir perdu beaucoup de temps. De plus, toutes les données récoltées ne seront plus stockées au même endroit et bien entendu tout est à recréer.

• 1. Re: Fin de la disponibilité d'Adobe FormsCentral
          Sara.Forsberg Employee Moderator

Hi cse2015,

We understand that this news came unexpectedly, and apologize for the inconvenience. This document offers some alternative solutions: End of support | Adobe FormsCentral. Hopefully, one will work for you.

Best,

Sara

• 2. Re: Fin de la disponibilité d'Adobe FormsCentral
            cse2015 Level 1

No one are as good as FormCentral. Others are not professional. I need to receive the information up to July 13th. And I understand that to complete form, it is possible only upto end of June. It is correct ? I have paid now several months, only to be ready in few weeks. And now, I have to change system. I am very unhappy.

-

Message d'origine----

De : forums_noreply@adobe.com

Date : 21/01/2015 - 17:21 (EO)

À : abo.beaud@bluewin.ch

Objet :  Fin de la disponibilité d'Adobe FormsCentral

Fin de la disponibilité d'Adobe FormsCentral

created by Sara.Forsberg in FormsCentral - View the full discussion

Hi cse2015,

We understand that this news came unexpectedly, and apologize for the inconvenience. This document offers some alternative solutions: End of support | Adobe FormsCentral. Hopefully, one will work for you.

Best,

Sara

If the reply above answers your question, please take a moment to mark this answer as correct by visiting: https://forums.adobe.com/message/7117646#7117646 and clicking ‘Correct’ below the answer

Replies to this message go to everyone subscribed to this thread, not directly to the person who posted the message. To post a reply, either reply to this email or visit the message page:

Please note that the Adobe Forums do not accept email attachments. If you want to embed an image in your message please visit the thread in the forum and click the camera icon: https://forums.adobe.com/message/7117646#7117646

To unsubscribe from this thread, please visit the message page at , click "Following" at the top right, & "Stop Following"

Start a new discussion in FormsCentral by email or at Adobe Community

For more information about maintaining your forum email notifications please go to https://forums.adobe.com/thread/1516624.

• 3. Re: Fin de la disponibilité d'Adobe FormsCentral
              Sara.Forsberg Employee Moderator

Hi cse2015,

That is correct: You will be able to collect new data on your forms up until June 22. Unfortunately, we are unable to extend that timeline.

Best,

Sara