2 Replies Latest reply on Feb 18, 2015 3:38 PM by A.T. Romano

Je ne parviens pas à envoyer  des videos  montées avec Première elements 12 .

ChrisGTH

Je voudrais  envoyer des photos  documentées de leur date, leur légende  et éventuellement de leurs commentaires . (des blocs de 200 à 300 photos)

Je rentre ces différentes données avec Photoshop element 12 dans mes catalogues  mais elles ne suivent pas quand je télécharge des albums avec Adobe revel et  mes correspondants reçoivent des "photos nues"

J'ai essayé l'astuce de les envoyer sous forme de diaporamas.

Et  là  : pour envoyer un diaporama je passe(obligatoirement dans   Première element  sous forme de vidéos ) les légendes sont prises en compte -pas les dates -  Les videos se téléchargent  en fin de procédure tout se ferme sans afficher l'URL à transmettre comme ça marche bien pour les albums.

Je retrouve les vidéos dans les albums : mais je ne sais pas trouver l'URL  à donner à mes correspondants .

merci de votre aide.

• 1. Re: Je ne parviens pas à envoyer  des videos  montées avec Première elements 12 .
          Charlie.D Adobe Employee

Hello

The Elements team owns the Revel Sync agent.  I will move your post to the correct forum so the Elements team can answer your question.

Kind regards,

Charlie

• 2. Re: Je ne parviens pas à envoyer  des videos  montées avec Première elements 12 .
            A.T. Romano Level 7

ChrisGTH

Your thread is now in the Adobe Premiere Elements Forum. I am not 100% sure if I have understood the translation of your question, but this is

what I believe you are asking.

1. You have a Premiere Elements 12/12.1 Timeline that you are exporting/uploading using Publish+Share/Private Web Album (An Adobe Revel feature).

That typically goes to Adobe Revel as a video 1280 x 720 @ 29.97 frames per second file (AVCHD.mp4) where it can be shared with others.

2. You are asking for the address for that file so that you can give that to friends and family to find your video at Adobe Revel.

If that is the case, two places to get the URL and email address for that video at Adobe Revel

1. In Premiere Elements, when the exporting is finished in Premiere Elements, before you hit Done button, write down the Guest Link and email addresses.

Clicking on the Guest Link should take you to the Adobe Revel web site and your video to be shared.

Clicking on the Email link should open a blank email with the email address for the video to be shared.

Otherwise, go to the Adobe Revel web site http://www.adoberevel.com and your library there

If Albums, right click the Album and select View Page Inf/General for the address URL

Please let us know if that is what you were asking and if the comments work for you.

Thank you.

ATR