0 Replies Latest reply on Mar 23, 2015 1:49 PM by JoseLuisMBR

Authorization reset denied/Reset de autorização negada

JoseLuisMBR

Hello,

I requested my ebook provider(Livraria Folha) to reset my authorization as described in this link:

(PTBR) Erro: E_LIC_ALREADY_FULFILLED_BY_ANOTHER_USER

(EN) Error: E_LIC_ALREADY_FULFILLED_BY_ANOTHER_USER

I requested it because I downloaded my ebooks without an adobe ID and when I created one, digital edition showed me the error E_LIC_ALREADY_FULFILLED_BY_ANOTHER_USER which prevents me from reading the ebooks.

Unfortunately, Folha replied to me saying that they can't reset because adobe refused to do it, they provided me the number 4259 as the request number. Not sure if it makes any difference but I live in Brazil and I really need help on this from adobe, can you guys help me?

Thanks.

========================================================================================== =======

Olá,

Eu requisitei que a Livraria Folha resetasse minhas autorizações de dpwnload como descrito nos links acima mencionados.

Fiz tal requisição pois quando fiz o download dos ebooks não havia criado uma adobe ID ainda, e quando entrei com a ID recem criada, recebi o erro E_LIC_ALREADY_FULFILLED_BY_ANOTHER_USER o que impede que eu leia qualquer ebook comprado e baixado com a conta anonima.

Infelizmente, a Folha respondeu dizendo que a adobe se recusou a fazer o reset e informaram o numero de protocolo 4259. Alguém da adobe poderia me ajudar?

Obrigado.