1 Reply Latest reply on May 19, 2015 4:36 AM by shreya

    ? Wie kann ich den Fehler Lizenschlüssel ist beschädigt im ADE beheben?

    barbarat12220447

      Habe seti 3 Tagen die Nachhricht Lizenschlüssel ist beschädigt, wenn ich ein Ebook mit ADE eröffnen will. Wenn ich versuche die Autosierierung aufzuheben, bekomme ich nach Eingabe des Passwortes stetst die Nachricht : Autorisierung kann nicht gelöscht werden, versuchen Sie es später noch einmal.

      Bin vollkommen frustriert.

      Habe ADE 4.0.3

        • 1. Re: ? Wie kann ich den Fehler Lizenschlüssel ist beschädigt im ADE beheben?
          shreya Adobe Employee

          If due to some reason, you are unable to deauthorize ADE, follow the below steps:

           

          Mac:

           

           

          1. Go-> Go to folder.

          Go to folder dialog will appear.

           

          2. Type   ~/Library/Application Support/Adobe/Digital Editions

          drag the activation.dat file to the trash.

           

           

          ADE will be deauthorized now.

          Now Authorize ADE again [Help -> Authorize Computer].

           

           

           

           

          Windows:

           

          Choose Start > Run.

          In the Open text box, type regedit and then press Enter. The Registry Editor opens.

          In the left pane of the Registry Editor, locate the following registry key:

          HKEY_CURRENT_USER\Software\Adobe\Adept

          Right-click the Adept key and choose Delete.

          In the Confirm Key Delete dialog, click OK.

           

           

          Your authorization will be deleted.

          ADE will be deauthorized now.

          Now Authorize ADE again.