3 Replies Latest reply on May 21, 2015 6:44 AM by MobileDeveloperCK

Adobe Acrobat App in iPad: Clear the auto saving / Deselezionare l'auto salvataggio dei documenti

albertof33667013

Goodmorning, I have created a PDF in Indesign CS6, then I open the document with the App Adobe Acrobat in my iPad to have a PDF with editing modules. The problem is that when I have finished to compilate the modules and send the new PDF compilated in a e-mail I come back to the Home but the PDF is automatically saved so I can't open it another time because the modules are not empty. There is a way to clear the auto saving? Excuses for my english...thanks! Alberto

Buongiorno, ho creato un PDF in Indesign CS6, poi l'ho aperto su iPad con Adobe Acrobat per compilare i moduli. Poi finisco di compilare i moduli e spedisco il PDF in e-mail ma il problema è che quando torno sulla Home con il pulsante in alto a sinistra mi fa l'auto salvataggio del documento, così se dovessi compilare lo stesso PDF non ne ho la possibilità perchè i moduli sono già compilati in precedenza. Esiste un modo per deselezionare l'auto salvataggio o un altro modo per ovviare questo inconveniente? Grazie. Alberto