2 Replies Latest reply on Jun 16, 2015 2:27 AM by bzam

When you install the most current Extended Support Release (ESR) - Flash Player 13.0.0.292 I get the message that this is not the latest version and can not continue the installation. What is wrong?

bzam Level 1

When you run the file install_flash_player_13_active_x.exe I get on many computers, the German (translated with Google Translate) error message:

"Error during installation: You try to install a version of Adobe Flash Player that is not the latest version. Visit to get the latest and most secure version of the Player Download Center. "

Why these "wrong" error message on many computers? Why does the installation on other computers without any Problems?

in German:

Beim Installieren der aktuellsten Extended Support Release (ESR) - Flash Player 13.0.0.292 erhalte ich die Meldung, dies sei nicht die aktuellste Version und kann die Installation nicht fortsetzen. Was ist falsch?

Beim Ausführen der Datei  install_flash_player_13_active_x.exe erhalte ich auf vielen Computern die deutsche (übersetzt mit Google Translate) Fehlermeldung:

„Fehler bei der Installation: Sie versuchen, eine Version von Adobe Flash Player zu installieren, die nicht die aktuellste Version ist. Besuchen Sie das Player Download Center, um die neueste und sicherste Version zu erhalten.“

Warum erhalte ich diese „falsche“ Fehlermeldung auf vielen Computer? Und warum funktioniert die Installation auf anderen Computern ohne Probleme?

20150615-142120.jpg

20150615-144502.jpg

Message was edited by: Testilie Bzam