1 Reply Latest reply on Jul 21, 2015 8:58 PM by A.T. Romano

pas d'image

Erickenya

Bonjour, j'ai Adobe Premiere  element 10, il ya quelsques mois tout marchait bien et depuis peux je ne peux plus lire les video que se soit dans la fenêtre de prévisualisation ou sur la bande de montage, j'ai le son mais pas l'imagela fenêtre reste blanche, j'utilise une go pro qui n'a pas changé depuis le debut. quelqu'un peut il m'aider à trouver le probleme? merci

• 1. Re: pas d'image
          A.T. Romano Level 7

Erickenya

Premiere Elements 10 on what computer operating system? What video card graphics card does your computer use - NVIDIA GeForce?

If so there is a serious known issue Premiere Elements 10/NVIDIA GeForce. Please see

ATR Premiere Elements Troubleshooting: PE10: NVIDIA Video Card Driver Roll Back

Is your video card/graphic card driver version on an automatic update schedule? You will read in the link that the answer to the Premiere Elements 10/NVIDIA GeForce issue is not to update the driver version, but rather to roll it back to around May 2013.

Please consider, and then let us know if this applies to your situation. If not, then we will explore other troubleshooting.

Thank you.

ATR