2 Replies Latest reply on Aug 26, 2015 10:39 PM by tomase44129848

Den här webbsidan vill köra följande tillägg: Adobe Flash Player från Adobe Systems Incorporated?

tomase44129848

FlashPlayerproblem.jpgWin 7, IE 11 (inte som standard), installerad version av Flash Player 18 ActiveX: 18.0.0.209.

Jag får hela tiden upp följande felmeddelande när jag kör IE11: "Den här webbsidan vill köra följande tillägg: Adobe Flash Player från Adobe Systems Incorporated."

Jag använder IE11 till bl a bankaffärer då mina banker föredrar den ist för Chrome som är min standardläsare. I samband med utloggning brukar jag läsa lite nyheter och sen igår morse (20150721 när datorn uppdaterades vid avstängning) kan jag varken läsa alla nyheter eller se några filmklipp utan att få felmeddelandet. Det går inte heller att tillåta för att lösa problemet.

Jag har tittat runt på några forum för att försöka lösa problemet men inget funkar. Jag har avinstallerat om installerat om Flash Player några gånger, startat om datorn men samma meddelande kommer ändå upp. Även här kommer det upp.

Vad kan jag göra?