1 Reply Latest reply on Oct 2, 2015 4:42 AM by RahulTyagi_

Message trouble insomnie network connections.

PhilBxl

Hello, I have for some days to the opening of Acrobat 8 Professional, I have a message that appears on my screen sic "Going the Adobe Acrobat Professional.app application accepts incoming network connections? I click on each visiting this insert "Allow" nothing changes. I have also been in the preferences of the Mac system in "Security and Privacy" in the "Firewall" check "Automatically allow signed software to receive incoming connections" for Adobe Acrobat Professional - Allow incoming connections I also already canceled, deleted, added that permission, nothing changes. I also already uninstalled all Acrobat 8 Professional and reinstalled the application, to the opening of Acrobat, I always in this little window that displays this warning screen ... me! Can you help me solve this problem so that no longer appears this alert that pops up whenever you start and that bothers me constantly? Thank you for your reply and your good advice. Phil

Bonjour,

J'ai depuis plusieurs jours à l'ouverture d'Acrobat Professional 8, j’ai un message qui apparait sur mon écran sic "Voulez-vous que l'application Adobe Acrobat Professional.app accepte les connexions réseau entrantes ? Je clique à chaque apparition dans cet encart sur "Autoriser" rien ne change.

J'ai également déjà été dans les préférences du système de Mac dans "Sécurité et confidentialité" dans l'onglet "Coupe-feu" cocher "Autoriser automatiquement les logiciels signés à recevoir des connexions entrantes" pour Adobe Acrobat Professional - Autoriser les connexions entrantes, j'ai également déjà annulé, supprimé, ajouté cette autorisation, rien ne change.

J'ai également déjà désinstallé tout Acrobat 8 Professionnal et réinstallé l'application, à l'ouverture d'Acrobat, j'ai toujours à l'écran cette petite fenêtre qui m'affiche cette alerte…!

Pouvez-vous m'aider à résoudre ce problème afin que n'apparaisse plus cette alerte qui surgit à chaque démarrage et qui me dérange constamment ?

Merci pour votre réponse et vos bons conseils.

Phil