3 Replies Latest reply on Mar 23, 2016 11:09 AM by greetv49675880

Adobe sketch

greetv49675880

Wanneer ik een project naar photoshop cc verzend, kan ik het niet terugvinden op mijn pc, wat kan de oorzaak zijn?

• 2. Re: Adobe sketch
          Sue Garibaldi Adobe Employee (Admin)

Hallo Greet,

Jammer dat je problemen ondervindt met het. Een paar dingen die ik zou u willen controleren:

* Heeft u slechts één Adobe-id? Als u meer dan één hebt, kunt u zich aanmelden op het apparaat en de desktop en meld u weer gewoon om zeker te zijn dat je met dezelfde log-in (ik vraag alleen omdat het mogelijk is om dezelfde gebruikersnaam hebben (e-mailadres ), maar hebben een ander wachtwoord voor. het zal laten zien in screenshots als dezelfde ID, maar is anders).

* Bent u met behulp van de meest recente versie van Photoshop CC (v2015.1.2) en de Creative Cloud Desktop App (v3.5.1.209)

* Bent u het hebben van de problemen met een document of meerdere documenten? Als u slechts één document hebt geprobeerd, kunt u een heel eenvoudig document te maken en probeer het verzenden van dat.

Laat me weten hoe het gaat.

Sue.

• 3. Re: Adobe sketch
            greetv49675880 Level 1

Hallo Sue,

Bedankt, het probleem is opgelost door Creative Cloud desktop bij te werken.

Greet