1 Reply Latest reply on Aug 24, 2016 7:39 AM by Jao vdL

Lightroom ism Nas

elsg41316515

Hallo,

wie kan mij hierbij helpen? Afgelopen weekend zijn, na een gedeeltelijke crash van mijn Lacie, al mijn foto's op een Nas gezet. Ik weet al dat je een LR cataloog hier niet kan op zetten, die staat dus op mijn Mac. Alles lijkt te werken; voorlopig 1 onderdeel niet. Je kan vanuit LR foto's bewerken in PS, vervolgens opslaan en dan zouden ze (met de aanpassing) terug verschijnen in LR. Dit gebeurt niet, toch staan de foto's in de finder tussen de lijst als psd.bewerkte versie maar ze worden niet getoond in LR. Wie weet raad?

• 1. Re: Lightroom ism Nas
          Jao vdL Adobe Community Professional & MVP

Over het algemeen is het niet dat de foto's niet in Lightroom terug komen maar dat de interface in de verkeerde sorteervolgorde staat of dat er een filter aanstaat dat de psd niet laat zien. Dat zou ik eerst checken. Kijk ook of de file niet te vinden valt in de folder aan de linkerkant in Lightroom. Als je zeker weet dat de file er echt niet is, probeer dan de folder in de Lightroom sidebar aan de linkerkant te synchroniseren (rechts klik of control-klik op de folder naam) en te kijken of de file wordt binnengehaald.