2 Replies Latest reply on Dec 11, 2016 7:45 AM by thierryc81131840

Installation of Lr 6.8 corrupted Lightroom and re-installation id incomplete

thierryc81131840

Hello everybody.

I have ligtroom i,stalled on my PC Windows 10. The ystem detected this morning a new version of it (6.8) and I accepted to upgrade. But the upgrading process went wrong and Lr could not be started any more.

I Reinstalled Lightroom (6.0) and ask for update via the "Aide" menu. Lr udpated until version 6.5, but tells me I am in 6.8 and thus uptodate.

How to make Lightroom understand it is in version 6.5 and not 6.8, and needs to instal the missing updates ?

Thank you very much for your help !

Best regards.

Bonjiour à tous.

J'ai une licence de Lighroom sur mon PC Windows10. Ce matin, le systeme détecte la disponibilité d'un nouvel upgrade (6.8) que j'accepte de mettre en place. Mais la mise à jour s'est mal passée, et Lightroom ne pouvait même plus redémarrer.

Je l'ai donc désintallé puis réinstallé (version 6.0), puis demandé les mises à jours via le menu "Aide". Mais je me retrouve avec une version 6.5 de Lightroom (image de fleur mauve et mention 6.5) alors qu'il me dit être en 6.8, refusant donc d'appliquer les updates manquants!

Comment puis-je lui faire comprendre qu'il est en version 6.5 et non en 6.8 comme il le croit, pour pouvoir appliquer les pacths manquants ?

Merci pour votre aide,

Bien cordialement