• Global community
    • Language:
      • Deutsch
      • English
      • Español
      • Français
      • Português
  • 日本語コミュニティ
    Dedicated community for Japanese speakers
  • 한국 커뮤니티
    Dedicated community for Korean speakers
Exit
0

Opeens authorisatie weg op pc en KOBO Ebook Reader.

New Here ,
Dec 24, 2016 Dec 24, 2016

Copy link to clipboard

Copied

Zonder waarschuwing ben ik opeens de authorisatie kwijt op mijn pc en mijn KOBO reader.

Ik heb eerst ADE (4.0) verwijderd, en daarna het register ontdaan van alle verwijzingen.

Daarna de nieuwste ADE gedownload en alles opnieuw getracht te authoriseren.

Niet dus, voor de KOBO reader de melding dat er een probleem was met de activatieserver, en voor de pc scheen die wel geauthoriseerd, maar bij het laden van een boek kreeg ik de melding dat er niet geactiveerd was.

Alles weer eraf, register opgeschoond, en ADE 2.0 erop gezet.

Zelfde probleem, ook bij ADE 3.0, dus nu een image van het besturingsyteem terugzetten naar een punt waarvan ik zeker was dat alles werkte.

Zelfde probleem.

Gisteren, dus 23 december 2016, contact opnemen met ADOBE, eerst naar de fora, waar ik via chat weer niets wijzer werd, want ze konden het probleem niet oplossen, alleen links vermelden waar dit misschien wel kon.

Nu de link geprobeerd, en weer na chatten een link gekregen, en dat is hiernaar.

Ik durf eigenlijk niet de authorisaties te verwijderen, omdat ik niet weet hoeveel keer je dat kunt doen voordat je aan de limiet zit.

Iemand die me kan helpen?

Views

95

Translate

Translate

Report

Report
Community guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more
community guidelines
no replies

Have something to add?

Join the conversation