1 Reply Latest reply on Jun 30, 2017 10:38 AM by johnrellis

Lightroom 6 hapert na windows update/malfunctioning Lightroom 6 after windows update

paulh82524890

Na een uitgebreide update van mijn windows 10 naar versie 1703 hapert mijn Lightroom 6. Als ik na het bewerken van een foto naar de volgende foto ga, gebeurt er niets. Na nog een keer klikken wordt bijna het gehele beeld zwart. In de bovenste werkbalk verschijnt de mededeling 'Ligtroom reageert niet'. Wachten tot het programma weer wel reageert is zinloos; na een uur is er nog steeds geen verandering (alles blijft zwart). Enige remedie is het programma te sluiten en vervolgens weer op te starten, waarna ik weer één foto kan bewerken, doorklik naar de volgende, het programma weer niet reageert, afsluiten, opstarten, etc.

Ik heb vervolgens de oude windows versie weer terug gezet, echter zonder het gewenste resultaat voor Lightroom 6. Daarom ook Lightroom 6 opnieuw geinstalleerd inclusief de laatste update. Wederom geen resultaat.

Wat kan ik nog doen om weer een goed werkend lightroom programma te krijgen?

After a update of my windows 10 to version 1703, Lightroom 6 is malfunctioning. When I switch to the next picture after developping a photo, nothing happens. After a second click, the screen turns black and on top of the screen appears the message 'Lightroom develop doesn't react'. So I can choose between waiting (for hours) or restart the programm. Restarting makes it possible to develop one more picture. Then I have to restart Lightroom again.

I reïnstalled the old version of Windows10, but that didn'y give the wanted result for Lightroom. So I reinstalled Lightroom ^including the latest updates, but that also didn't result in a proper functioning Lightroom.

What more can I do ?

Paul