5 Replies Latest reply on Aug 12, 2017 10:10 PM by fotoroeder

    Inbrowser editing and lightboxes

    Basti.innfeld Level 1

      English

      ––––––––––––––––––––––––––––––

      Hi Everyone,

       

      i have the following Problem with Inbrowserediting and lightbox.

       

      I created for my client a Website and he wants to edit his page afterwards by his own. Now i created also a "WORK" site with a lightbox with 6 images. In Inbrowserediting i can edit the picture of the thumbnail but the picture in the lightbox doesn't change .

       

      Is it possible to fix that?

       

      Furthermore is it possible to add a thumbnail? so that the lightbox have 7 images instead of 6?

       

      Greets

      –––––––––––––––––––––––––––––––––––

      In German

      –––––––––––––––––––––––––––––––––––

       

      Hallo Community,

       

      ich habe folgendes Problem mit Inbrowserediting und Lightboxes.

       

      ich habe für einen Kunden eine Website erstellt und er will im nach hinein Bilder und Text ändern können, was eigentlich ja kein problem sein sollte mit Inbrowserediting. Jetzt habe ich aber auf der WORK site eine lightbox mit 6 Bildern erstellt. Und in Inbrowserediting kann ich die Bilder der Miniatur ändern aber das Bild in der Lightbox ändert sich nicht.

       

      Kann mir da jemand behilflich sein?

       

      Außerdem, Ist es möglich die miniatur zu vergrößern in dem man ein Bild hinzufügt, sodass die Lightbox statt 6 Bildern 7 hat?

       

      Greets