• Global community
    • Language:
      • Deutsch
      • English
      • Español
      • Français
      • Português
  • 日本語コミュニティ
    Dedicated community for Japanese speakers
  • 한국 커뮤니티
    Dedicated community for Korean speakers
Exit
0

Arborescence

New Here ,
Nov 04, 2017 Nov 04, 2017

Copy link to clipboard

Copied

Bonjour;

Qui parmi vous peut m'aider à résoudre ce probleme.

Lorsque je fais une recherche par mot clé dans ma bibliothèque( toutes les photos), LR affiche toutes les images avec ce mot clé .

J'aimerais, en sélectionnant une des images, que LR m'indique dans quel dossier se trouve cette image.

Est ce possible?

Merci

Views

140

Translate

Translate

Report

Report
Community guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more
community guidelines

correct answers 1 Correct answer

Community Expert , Nov 04, 2017 Nov 04, 2017

brocasm11566785  wrote

Bonjour;

Qui parmi vous peut m'aider à résoudre ce probleme.

Lorsque je fais une recherche par mot clé dans ma bibliothèque( toutes les photos), LR affiche toutes les images avec ce mot clé .

J'aimerais, en sélectionnant une des images, que LR m'indique dans quel dossier se trouve cette image.

Est ce possible?

Merci

That is not possible in Lightroom CC. Lightroom Classic has that feature but Lightroom CC will not tell you which albums an image is in.

Votes

Translate

Translate
Community Expert ,
Nov 04, 2017 Nov 04, 2017

Copy link to clipboard

Copied

LATEST

brocasm11566785  wrote

Bonjour;

Qui parmi vous peut m'aider à résoudre ce probleme.

Lorsque je fais une recherche par mot clé dans ma bibliothèque( toutes les photos), LR affiche toutes les images avec ce mot clé .

J'aimerais, en sélectionnant une des images, que LR m'indique dans quel dossier se trouve cette image.

Est ce possible?

Merci

That is not possible in Lightroom CC. Lightroom Classic has that feature but Lightroom CC will not tell you which albums an image is in.

Votes

Translate

Translate

Report

Report
Community guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more
community guidelines