0 Replies Latest reply on Apr 24, 2018 6:47 AM by katharinaf40564397

I can't use my ICC-Profils under acrobat pro? / ICC Profil im falschen Ordner?

katharinaf40564397

english :

I would like to create my own preflight profile. It should also be checked if the ICC profile is right. Unfortunately I can not access my ICC profiles in the Colorsync folder.

Acrobat pro accesses the colorsync folder in "System". My profiles are in the "Users" folder. But I can not add any other ICC profiles in the "Profiles" folder in the "System".

How do I tell Acrobat Pro to access the Colorsync folder and Profiles folder in "Users"?

-----------------------

german:

Ich möchte ein eigenes Preflight Profil basteln. Dabei soll auch überprüft werden ob das ICC Profil stimmt. Leider kann ich nicht auf meine ICC Profile im Colorsync Ordner zugreifen.

Acrobat pro greift auf den colorsync Ordner in "System" zu. Meine profile sind im "Benutzer" Ordner. Ich kann aber auch keine weiteren ICC Profile in den "Profiles" Ordner im "System" einfügen.

Wie sage ich Acrobat Pro dass es auf den Colorsync Ordner und Profiles Ordner in "Benutzer" zugreifen soll?