5 Replies Latest reply on Aug 6, 2018 3:13 AM by Adorobat

Acrobat crashing

yaraterra

Tenho um Macbook Pro Touch Bar e recentemente adquiri a assinatura do Creative CLoud.
      Não baixei todos os aplicativos, mas de todos os que baixei apenas o Acrobat não funciona.
      Congela, trava, me forçando encerrar o aplicativo para continuar usando o computador. Não aparece nenhum código de erro - apenas fica "pensando"e trava completamente.
      Já atualizei a versão do OS (High Sierra), desinstalei e instalei novamente o Acrobat, mas o problema persiste.

Trabalho com comunicação e isso está se tornando um enorme problema para mim. Podem me ajudar, por favor?

I have a Macbook Pro Touch Bar and recently acquired the Creative CLoud subscription.

I did not download all the applications, but of all that I downloaded only Acrobat does not work.

It freezes, crashes, forcing me to terminate the application to continue using the computer.

I have already updated the OS (High Sierra), uninstalled and installed Acrobat again, but the problem persists.

I work with communication and this is becoming a huge problem for me. Can you help me please?