3 Replies Latest reply on May 1, 2008 9:08 AM by Günter Schenk

renseignement svp

Bonjour à tous, voilà, j'aimerais que l'on m'indique ou modifier la fonction displayFieldError("custom", "kt_login_user"); ?>
      et celle displayFieldError("custom", "kt_login_password"); ?> pour le login d'un membre, car s'il marque pas le bon login ou password ca indique deux fois la meme phrase,
      du style mauvais passe ou mauvais pseudo(login).J'ai déjà transformé dans TngRs.php ceci

'LOGIN_INVALID_USERNAME' => 'Pseudo ou passe non valide.',
      'LOGIN_INVALID_PASSWORD' => 'Pseudo ou passe non valide.',
      je voudrais creer une condition qui sert pour les deux en même temps, car si la personne se trompe sur les deux il vera les deux même phrases d'afficher et c'est génant merci à vous.
        • 1. Re: renseignement svp
          Günter Schenk Level 4
          Bonjour et bienvenue,

je ne comprend tout les détails -- could you repeat your post in english ? ;-)

Cheers,
          Günter Schenk
          Adobe Community Expert, Dreamweaver
          • 2. Re: renseignement svp
            Level 1
            English:
            sorry for my english
            I would like to know the file to modify
            displayFieldError("custom", "kt_login_user"); ?> and
            displayFieldError("custom", "kt_login_password"); ?>
            to create a condition in order to not have more
            2 times the same sentence of error
            because it is useless for my application
            I want assembled displayFieldError("custom", "kt_login_user"); ?> and displayFieldError("custom", "kt_login_password"); ?>
            to have that a sentence of error instead of 2
            thank you
            • 3. Re: renseignement svp
              Günter Schenk Level 4
              -----
              sorry for my english
              -----

sorry for my french :-)

While I don´t think that "assembling" these separate error messages into just one instance can be done (at least this is not documented, and "hacking" this would certainly require changing the ADDT libraries), it certainly does not make any sense to provide the very same error message "Pseudo ou passe non valide" for both variables "LOGIN_INVALID_USERNAME" and "LOGIN_INVALID_PASSWORD" -- and I suspect that this is what you have done in the file TngRs.php.

Why don´t you simply use "Pseudo non valide" for the LOGIN_INVALID_USERNAME and "Passe non valide" for the LOGIN_INVALID_PASSWORD ? After all, these are separate triggers...

Cheers,
              Günter Schenk
              Adobe Community Expert, Dreamweaver