0 Replies Latest reply on Mar 29, 2010 3:37 AM by l_enaaa

skinning flex animations with flash

l_enaaa

Bonjour,

Je débute en flex et je voudrais "skinner" les boutons de mon application en leur mettant une petite animation qui ne se joue qu'une fois et non à répétition.

Je crée mon symbole dans flash je lui met une petite animation et je place un "stop();" dans le script de la dernière image.

Ce pendant mon problème est que lorsque j'importe tout ca dans flex, il semblerait que l'application ne tienne pas compte du tout de mes instructions placées dans Flash, l'animation se joue donc mais continuellement. Quelqu'un serait-il en mesure de m'éclairer sur ce problème?

D'avance merci.

--

Hi,

I'm a Flex beginner end I'm working on skinning buttons for my flex Application. I'm designing my symbols with flash putting a little animation that I'd like to play only once.

On the last image of my animation I'm adding a "stop()" instruction but flex doesn't seem to apply this instruction because the animation is repeated without any interruption.

I was wondering if someone could help me with this problem because I've been searching for an answer but I haven't found anything.

Thanks.

PS:my english is really poor but I hope someone will understand and will be able to help me.