2 Replies Latest reply on Jan 22, 2011 2:59 AM by ollerJhonson

    Rollover menu in Flash Catalyst

    ollerJhonson

      Hi, I want to make a rollover menu in Flash Catalyst. That means, that I have a "select language" PSD and a "German and Enlish" PSD. When I transform the "Select language" PSD into a Button and put the second graphic into the state "over", then the menu opens like it should do. But now i can't transform the "German" and "English" text into a button cause I can't make a button inside an other button. I hope you can understand...(:

       

      Hope you know a way to make this rollover! (-: Sorry for my English!

       

       

      Hallo, ich würde gerne ein Rollovermenü in Flash Catalyst machen.  D.h. ich habe eine "Sprache wählen" Grafik und eine Grafik mit "Deutsch  und Englisch". Wenn ich jetzt die "Sprache wählen" Grafik als  Schaltfläche nehme, und beim Status "darüber" die andere PSD-Grafik  einfüge, dann öffnet sich das Menü genau, wie ich will. Ich kann aber  natürlich die Texte "Deutsch" und "Englisch" nicht als weitere  Schaltfläche machen. Weil ich ja nicht eine Schaltfläche in eine  Schaltfläche machen kann.

       

      Ich hoffe, das war verständlich. (-: Hat jemand eine generelle Idee, wie man so etwas macht?

       

      Grüße!