• Global community
    • Language:
      • Deutsch
      • English
      • Español
      • Français
      • Português
  • 日本語コミュニティ
    Dedicated community for Japanese speakers
  • 한국 커뮤니티
    Dedicated community for Korean speakers
Exit
0

Adobe bridge cc incompleto

New Here ,
Feb 10, 2018 Feb 10, 2018

Copy link to clipboard

Copied

Hola, me llamo Carlos, y tengo una versión de prueba de Adobe Bridge CC, la versión del cual es 8.0.1.282*32, lo tengo instalado en un ordenador portátil con 2 gigas de ram y con el sistema operativo de windows 7 profesional de 32 bits.  El problema que tengo es que estoy haciendo unos ejercicios de un libro de fotografía digital, y en uno de los ejercicios se me pide que cargue 3 archivos a photoshop en capas desde bridge, según el tutorial del libro, desde bridge tengo que hacer los siguientes pasos para cargar los 3 archivos a photoshop en 3 capas;  en Bridge tengo que ir a:  Herramientas > Photoshop > Cargar archivos en capas de Photoshop.

La sorpresa que me he llevado es que en la pestaña de Herramientas de Bridge, no está la opción:  Photoshop > Cargar archivos en capas de Photoshop, con lo cual no puedo realizar el ejercicio.

La pregunta es sencilla, como es que esta opción no esta disponible?

Si alguien lo sabe y no le importa decírmelo, estaría bien. Saludos.

Views

349

Translate

Translate

Report

Report
Community guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more
community guidelines
Community Expert ,
Feb 10, 2018 Feb 10, 2018

Copy link to clipboard

Copied

Charles, do you have Photoshop installed on your computer?

In Bridge > Preferences > File Type Associations... If you scroll down to jpg, for example, is your current version of Photoshop listed?

If not, use the down area at the right of the field to choose your Photoshop version. Do the same with your other image file extensions/

Votes

Translate

Translate

Report

Report
Community guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more
community guidelines
Community Expert ,
Feb 10, 2018 Feb 10, 2018

Copy link to clipboard

Copied

LATEST

Read this thread for several possible solution. It's for an older version, but may still apply.

"Load files into Photoshop layers" fails to complete CS6

Votes

Translate

Translate

Report

Report
Community guidelines
Be kind and respectful, give credit to the original source of content, and search for duplicates before posting. Learn more
community guidelines